Opatření v době pandemie COVID-19

IMG_9193

Vážení pacienti, vzhledem k probíhající pandemii onemocnění COVID-19 jsme přijali několik opatření a provoz ordinace bude probíhat ve speciálním hygienickém režimu.

1. Necítíte-li se dobře (teplota, kašel, dušnost, bolest v krku, bolest svalů a kloubů, ztráta chuti a čichu, příznaky virózy), zrušte prosím svůj termín. Necítíte-li se dobře a potřebujete akutní ošetření, prosím NEZATAJUJTE svůj zdravotní stav. Jsou možnosti, jak Vás ošetřit, ale potřebujeme to popravdě vědět a připravit se, neohrožujte zdraví personálu i ostatních pacientů.
  2. Všem pacientům budeme měřit teplotu, dezinfikovat ruce i ústa. Pacienty objednáváme tak, aby se pokud možno nepotkávali v čekárně a šli rovnou na křeslo. Dostavíte-li se s výrazným předstihem (více než 15 min), místo v čekárně počkejte prosím v autě, než pro Vás ordinaci připravíme. Plaťte prosím přednostně bezhotovostně, buď kreditní kartou, nebo Vám můžeme vystavit fakturu s QR kódem pro jednoduchou platbu převodem.
  3. Nebudeme objednávat pacienty starší 60 let, protože jsou nejohroženější skupinou a měli by omezit kontakt s ostatními lidmi. Jen dokončíme rozdělané práce a pokračovat budeme až po uklidnění situace. Stejně tak nebudeme objednávat děti, protože jsou často přenašeči a dodržování přísného hygienického režimu je u nich obtížné.
  4. Nebudeme provádět některé výkony, jedná se především o estetickou stomatologii a náročnější chirurgické výkony, jako jsou chirurgické extrakce zubů moudrosti, plastická chirurgie parodontu, implantace s augmentací kosti atd.
  5. Naši ordinaci budeme v pravidelných intervalech dezinfikovat pomocí generátoru ozónu, který ničí bakterie, plísně i VIRY. A to ve vzduchu i na všech površích. Bohužel stát selhal v dodávkách ochranných pomůcek pro zdravotníky, první respirátory by se měly distribuovat v řádu dní a také máme objednáno z několika soukromých zdrojů, takže brzy se snad již tento nedostatek vyřeší. Jinak je náš personál potřebnými pomůckami vybaven.
  6. Na dobu  2 měsíců pozastavujeme vstupní vyšetření a konzultace, abychom se mohli naplno věnovat stávajícím klientům, protože tento speciální režim bude časově náročnější.

Připravte se prosím na to, že tato opatření budou trvat přibližně půl roku. Děkujeme za pochopení a přejeme všem pevné zdraví.

%d blogerům se to líbí: